środa, 14 sierpnia 2013

Turkusowy pierścionek

Trochę mnie nie było ale już jestem . Dziś do pokazania mam
turkusowy pierścionek różyczka. Dziś post trochę inny bo
pokażę schemat wykonania takiego pierścionka. A więc :
Zaczynamy od ulepienia małej kulki na środek róży.

 



Przygotowaną kulkę formujemy na kształt jak na zdjęciu
poniżej.




 Następnie zwijamy tak  jak zdjęciu.







 Gdy już mamy małą różyczkę jak na zdjęciu powyżej
zostawiamy ją i przygotowujemy płatki do róży.
Formujemy mniejsze kulki z pozostałej modeliny, a z
nich formujemy płatki i przyczepiamy do małej różyczki
aż powstanie cała róża.



              Następnie obcinamy dół róży nożykiem.




 





 Na zdjęciu powyżej jest wstążka z której zrobiłam kokardkę.
A na zdjęciu niżej wykonana kokardka umieszona już na bazie do pierścionka



A tak wygląda upieczony i gotowy pierścionek !








 

3 komentarze:

  1. Bardzo przejrzysty tutorial, ja niestety od dawna nie lepię.

    PS. Ale masz ładny kształt paznokcia, pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń