wtorek, 20 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

 Zostałam nominowana za co bardzo dziękuję .
 Nominowała mnie Werax3.


Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania
 za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań
zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób
 (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z
 którego otrzymało się wyróżnienie.


   Pytania od Werax3:
1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
  Założyłam bloga żeby pokazać moje hobby to sposób
  abym nie lepiła na darmo.
2. Czy miałaś jakieś marzenie, które się spełniło ?
  Tak, Jednym z nich jest mój narzeczony.
3. Jaki rodzaj biżuterii lubisz robić najbardziej ?
   Przepadam za bardzo delikatną biżuterią ,jeżeli chodzi o
   kolczyki to tylko wkrętki .
4.Masz zwierzę ?
  Niestety nie :)
5.Czy jest coś od czego jesteś uzależniona ?
  Od słodkości i czekolady zdecydowanie.
6. Ile godzin dziennie spędzasz w internecie ?
   Nie zawsze tyle samo ale przeważnie od godziny do trzech.
7.Czy zrobiłaś kiedyś coś co zapamiętasz do końca życia ?
  Chyba nie .
8.Jaki smak lodów lubisz najbardziej ?
 Czekoladowy.
9.Jakiej rzeczy nienawidzisz ?
 Chyba nie mama takiej rzeczy.
10.Masz jakieś plany na przyszłość ?
   Oczywiście chociaż wiele się już spełnia jak ślub.
   Chcę iść do szkoły fotograficznej .
11.Jaki film lubisz najbardziej ?
    Szkoła uczuć . Jestem typową romantyczką .

Moje nominację :
Lailaraa
handmadeowehobby
Artystka ze Spalonego Teatru
Dwa różne światy
Koszmarek
theresaursulasjewelry
bizuteriamka
ruedeparadise
nimfvirti
cuda-bezimiennej
modernstrongwoman


Moje pytania :
1. Jakie jest twoje największe marzenie ?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Miejsce na ziemi które chciałabyś odwiedzić ?
4. Jesteś szczęśliwa z tego co robisz w życiu?
5. Dlaczego piszesz bloga?
6. Najlepsze miejsce w którym byłaś?
7. Czy prowadzisz dietę?
8. Jakiej muzyki słuchasz ?
9.  Ile czasu zajmuje Ci dodanie posta na bloga ?
10. Opisz w jednym zdaniu swój styl ?
11.  Dlaczego świat jest taki pokręcony?


Do zobaczenia !



6 komentarzy:

  1. Dziekuje za nominacje. Musze przyznac, ze na Twoim blogu jestem po raz pierwszy, ale podobaja mi sie twoje malenstwa. Garffield jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem uzależniona od słodkości i czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się wyróżniona, dzięki za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację :) nie obrazisz się jak jednak tego nie napiszę? bo chciałabym, zeby mój blog pozostał coś na styl sklepu internetowego, tylko kolczyki :)
    pozdrawiam i dziękuję jeszcze raz :*

    http://bizuteriamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń